Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w dziale finansowo - księgowym

 

OGŁOSZENIE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie

1. Nazwa i adres jednostki ( miejsce wykonania pracy)

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Bydgoska 63
73-110 Stargard

 rodzaj umowy – umowa o pracę

2. Określenie stanowiska urzędniczego

Stanowisko urzędnicze w dziale finansowo - księgowym

3. Niezbędne wymagania kandydata:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: rachunkowość, finanse, ekonomia lub wyższe na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe: rachunkowość, finanse, ekonomia.

 

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  1. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień rachunkowości budżetowej,
  2. doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostkach samorządowych,
  3. znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej,
  4. znajomość obsługi komputera,
  5. kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

 

5. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca w siedzibie GOPS Stargard, budynek wyposażony w windę,
  2. praca biurowa z obsługą programów komputerowych,
  3. praca polegająca na czynnościach powtarzających się.

 

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. księgowanie syntetyczne i analityczne bieżących wydatków budżetowych wg. klasyfikacji budżetowej,
  2. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,
  3. dekretowanie i księgowanie dowodu źródłowego w księgach rachunkowych
    w systemie informatycznym wg klasyfikacji budżetowej,
  4. kontrola prawidłowości opisu merytorycznego dowodu źródłowego i klasyfikacji
    wydatków względem rozdziałów i paragrafów,
  5. księgowanie list płac,
  6. współdziałanie w uzgodnieniach i w weryfikacji dochodów budżetowych,
  7. uzgadnianie sald rozrachunkowych, weryfikacja kont i wystawianie potwierdzeń sald,
  8. sporządzanie sprawozdań: miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych na potrzeby
     Urzędu Wojewódzkiego,
  9. udział w sprawozdawczości budżetowej,
  10. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  11. udział w przygotowywaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym,
  12. udział w opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu
    z głównym księgowym i kierownikiem jednostki,
  13. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych, kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Bankiem i innymi instytucjami współpracującymi,
  14. współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych jednostki w zakresie obszaru działania komórki organizacyjnej – tj. Działu finansów i księgowości.

 

7. Wymagane dokumenty

1. podpisany list motywacyjny,

2. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, umieszczony na stronie bip.gops.stargard.pl

3. podpisane CV – życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacje dodatkowe,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego),

8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
9. zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gops.stargard.pl w zakładce praca.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do 26 maja 2025 r. (uwaga w przypadku przesłania pocztą liczy się data stempla pocztowego) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bydgoska 63, 73-110 Stargard Informacja tel. 091 578-70-70, 577-58-11

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie i opatrzone napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Oferty które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie niekompletne lub
po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowani telefonicznie z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie BIP bip.gops.stargard.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Stargard.

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie, zastrzega sobie prawo odwołania naboru
w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
Anna Ładniak

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Kolarczyk 12-05-2025 13:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Kolarczyk 12-05-2025
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Kolarczyk 21-05-2025 07:39