Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w dziale świadczeń dla rodziny

OGŁOSZENIE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie

1. Nazwa i adres jednostki ( miejsce wykonania pracy)

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Bydgoska 63
73-110 Stargard

           rodzaj umowy – umowa o pracę

 

2. Określenie stanowiska urzędniczego

Podinspektor w dziale Świadczeń dla rodziny
 

3. Niezbędne wymagania kandydata:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe.

 

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

  1. znajomość podstawowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
  2. znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” ,
  3. znajomość procedur administracyjnych (KPA), zasad ochrony danych osobowych,
  4. znajomość aplikacji komputerowych i obsługa urządzeń biurowych,
  5. samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
  6. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność i rzetelność.
  7. preferowany staż pracy w ww. zakresie,
  8. znajomość aplikacji komputerowych,

 

5. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca w siedzibie GOPS Stargard, budynek wyposażony w windę,
  2. praca biurowa z obsługą programów komputerowych,
  3. praca polegająca na czynnościach powtarzających się.

 

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.

  1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń dla rodziny ( świadczenia rodzinne i opiekuńcze , fundusz alimentacyjny, i „Za życiem”),
  2. prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu w/w świadczeń,
  3. udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do w/w świadczeń,
  4. współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznania prawa do powyższych świadczeń,
  5. przygotowywanie projektów decyzji ustalających prawo do w/w świadczeń,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
  7. sporządzanie analiz i sprawozdań,
  8. prowadzenie postępowania – windykacji w sprawie ustalania nienależnie pobranych świadczeń,
  9. prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
  10. realizacja działań w zakresie opłacania składek na ubezpieczenia emerytalno – rentowe i zdrowotne uprawnionych świadczeniobiorców.
  11. tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.

 

7. Wymagane dokumenty:

1. podpisany list motywacyjny,
2. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, umieszczony na stronie bip.gops.stargard.pl
3. podpisane CV – życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacje dodatkowe,
5.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego),

8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
9. zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gops.stargard.pl w zakładce praca.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do 28 maja 2024 r.
(uwaga w przypadku przesłania pocztą liczy się data stempla pocztowego)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Bydgoska 63, 73-110 Stargard
Informacja tel. 091 578-70-70, 577-58-11
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie i opatrzone napisem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Oferty które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowani telefonicznie z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie BIP bip.gops.stargard.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Stargard.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie, zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
Anna Ładniak

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Ładniak 14-05-2024 11:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Ładniak 14-05-2024
Ostatnia aktualizacja: Anna Ładniak 14-05-2024 11:03