Podinspektor w dziale Świadczeń dla rodziny
OGŁOSZENIE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
ogłasza nabór na wolne stanowiska
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie
1. Nazwa i adres jednostki ( miejsce wykonania pracy)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Liczba i wymiar etatu: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Określenie stanowiska urzędniczego
Podinspektor w dziale Świadczeń dla rodziny
3. Niezbędne wymagania kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy
- znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz programów rządowych „Dobry Start” , „Za życiem” oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
- preferowany staż pracy w zakresie świadczeń rodzinnych,
- znajomość aplikacji komputerowych,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność i rzetelność,
- wysoka kultura osobista.
5. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w siedzibie GOPS Stargard, budynek wyposażony w podjazd dla niepełnosprawnych oraz windę,
- praca biurowa z obsługą programów komputerowych
- praca polegająca na czynnościach powtarzających się,
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń dla rodziny ( świadczenia wychowawcze, świadczenia rodzinne i opiekuńcze , fundusz alimentacyjny, zasiłek dla opiekuna, świadczenia „Dobry Start i „Za życiem”),
- prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu w/w świadczeń ,
- udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do w/w świadczeń,
- współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznania prawa do powyższych świadczeń,
- przygotowywanie projektów decyzji ustalających prawo do w/w świadczeń,
- sporządzanie list wypłat świadczeń zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
- sporządzanie analiz i sprawozdań,
- prowadzenie postępowania – windykacji w sprawie ustalania nienależnie pobranych świadczeń,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
- realizacja działań w zakresie opłacania składek na ubezpieczenia emerytalno – rentowe i zdrowotne uprawnionych świadczeniobiorców.
- tworzenie , bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,
7.Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- podpisany kwestionariusz osobowy (dostępny w załączeniu pod treścią ogłoszenia) ,
- podpisane CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacje dodatkowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata;
- kserokopie świadectw ,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności ( przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
- zapoznanie się z klauzulą informacyjna dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. (Klauzula informacyjna dostępna w załączeniu pod treścią ogłoszenia).
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w dziale świadczeń dla rodziny „
w terminie do dnia 26.03.2019r.
( uwaga w przypadku przesłania pocztą liczy się data stempla pocztowego )
na adres Ośrodka lub osobiście;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie
ul. Rynek Staromiejski 5,
73-110 Stargard
Informacja tel. 091 578-70-70, 577-58-11
Oferty które wpłyną do GOPS niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowani telefonicznie z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu naboru.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie BIP GOPS Stargard oraz na tablicy informacyjnej GOPS Stargard .
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie, zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
Anna Ładniak
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 13-03-2019 19:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Ładniak | 13-03-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 13-03-2019 19:18 |